Tietoa meistä

Festivaalin taustaorganisaatio

Hangon Musiikkijuhlat järjestää voittoa tavoittelematon yleishyödyllinen yhdistys Hangon Musiikkijuhlat ry, Hangö Musikdagar rf. Yhdistyksen perustivat nuoret klassisen musiikin ammattilaiset tammikuussa 2009. Yhdistys on järjestänyt Hangon Musiikkijuhlat kuusi kertaa vuosina 2009–2016. Seitsemännet Hangon Musiikkijuhlat järjestetään 14.–19.7.2017.

Yhdistyksen Hangon Musiikkijuhlat ry, Hangö Musikdagar rf hallitus:
Milla Rantala, puheenjohtaja
Minna Nyberg, varapuheenjohtaja
Noa Nakai, taloussihteeri

Liity Hangon Musiikkijuhlat ry:n kannatusjäseneksi!

Haluatko tukea Suomen eteläisimmän musiikkifestivaalin järjestämistä? Liity Hangon Musiikkijuhlien kannatusjäseneksi!

Vapaavalintainen kannatusjäsenmaksu on vähintään 25 € vuodessa.

Liittyminen tapahtuu näin:

• Lähetä sähköposti otsikolla ”Liityn Hangon Musiikkijuhlat ry:n kannatusjäseneksi” osoitteeseen info@hankofestival.fi. Kirjoita viestikenttään nimesi, postiosoitteesi ja puhelinnumerosi.
  • Sähköpostin lähetettyäsi maksa vapaavalintainen summa yhdistyksen tilille: FI96 5800 1320 2090 33. Kannatusjäsenmaksu on minimissään 25 € vuodessa. Jos et halua nimeäsi julkaistavan kannatusjäsenten listassa, kirjoita maksun yhteydessä viestikenttään ”en halua nimeäni julkaistavan”.

Kannatusjäsenenä et sitoudu muuhun kuin vuosittaisen kannatusmaksun maksamiseen. Jäsenyyden voit peruuttaa koska tahansa sähköpostitse osoitteeseen info@hankofestival.fi

Kiitos tuestasi Hangon Musiikkijuhlille!

Tervetuloa tämän vuoden festivaaleille!